Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:56:59+01:00
Instrukcja wykonanie kamery obskury:
1. Z czarnego kartonu wykonaj pudełko o wymiarach podanych w cm: 20*20*10
2. W przedniej ściance wytnij niewielki otwór.
3. Zamiast tylnej ścianki przylep kalkę techniczną lub pergamin.
4. Skieruj otwór na jasno oświecone przedmioty, a na matowej kalce uzyskasz ich odwrócony i pomniejszony obraz.

licze na maksa;)))
nie jest z neta!!!;)
1 4 1
2010-01-11T14:57:27+01:00
"TV"
Obsługa:
1)Podłączamy do kontaktu wszystkie kable. ;D
2)Ustawiamy pilotem (obsługa pilota w następnej obsłudze znajdziesz ja tez na stronie: www.www.www.www.com xDeee) na jaki chcemy program i jaki język ustawiamy.
3)Oglądamy i nie zważamy na to że TV jest brudne.
4)Oddajemy i krzyczymy czemu nie przyjmują reklamacji xDeeeeeeeeeeee
5)Kupujemy novy telewizor a ten stary wywalalmy!!
6)Spójrz na to z przymróżeniem oka ;33333 <33333333333
1 3 1
2010-01-11T16:03:33+01:00
Ale czego ta instrukcja obsługi???
1 5 1