Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:52:12+01:00
Na zainstalowaniu go na dysk twardy, oraz ma być "rządzącym" komputerem.
4 4 4
2010-01-11T19:01:57+01:00
Musi być Instalator Oprogramowania dołączony do pakietu gry\programu.
Uruchamiamy Instalator , zgadzamy się z licencją (wcześniej czytając ją krok po kroku) wybieramy scieżkę instalacji , czyli tam gdzie chcemy ten program\grę zainstalować domyślnie dysk C i klikamy instaluj
5 3 5