Odpowiedzi

2009-09-24T15:07:51+02:00
Dobrym chwytem jest naklejenie jakiegoś zdjęcia, które przyciąga wzrok. Na przykład ty z Cristiano Ronaldo (fotomontarz)
2009-09-24T15:08:10+02:00
W kilku słowach napisz cos o sobie dodaj swoje zdjecie potem co chcesz w szkole zmienic lub ulepszyc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T15:12:14+02:00
Po prostu napisz co chciałbyś zmienić w szkole. Plakat to jakiś ładny przygotuj i właśnie tam to w punktach wymień.
Np.:
-jeżeli dało by się to najdłuższa przerwa trwała by 20 min
-obowiązkowe wycieczki przynajmniej raz w półroczu i ognisko z wychowawca
-szczęśliwy numerek czyli jakiś numer z dziennika i ta osoba nie będzie pytana na lekcjach i nie może pisąc kartkówek
no i tak dalej
Życze sukcesu:)
1 5 1