Przetłumacz :

When the first cars appeared on the roads,they travelled very slowly,at only 4 miles an hour.The earliest cars had steam or electric engines.The most popular car in the history of car production was the Volkswagen Beetle.A German constructor dr.Ferdinand Porsche designed it so that it was very cheap and lots of people could buy it.

2

Odpowiedzi

2010-01-11T14:57:35+01:00
Wpisz tekst robić tłumaczeniaWhen wagony pierwszej klasy przybyły na drogach, podróżowali wolniutko, przy jedynych 4 milach hour.The najwcześniej samochody miały parę albo elektryczne engines.The najbardziej popularny samochód w historii produkcji samochodowej był Volkswagen Beetle.A niemiecki budowniczy dr.Ferdinand Porsche zaprojektowało to aby to było bardzo tanie i mnóstwo ludzi mogło kupić to.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:01:30+01:00
Kiedy pojawiły się pierwsze samochody na drogach, podróżowały one bardzo powoli, zaledwie 4 mile na godzine.najwcześniej samochody miały parowe lub elektryczne silniki. najbardziej popularnym samochodem w historii produkcji był Volkswagen Beetle.niemiecki konstruktor dr. Ferdinand Porsche zaprojektował tak, że to było bardzo tanie i wiele osób może go kupić.