Odpowiedzi

2010-01-11T15:13:07+01:00
Viele Grüße aus dem schönen, alten Rom sendet Paul Roger. So viele und so schöne Kulturdenkmäler auf einmal habe ich noch nie gesehen. Das Wetter ist wunderschön, die Leute sehr nett, das Land zauberhaft. Ich hoffe, wir treffen uns bald weider,
Deine Paul

Pozdrowienia z pięknego, starego Rzymu przesyła Paweł Roger.
Tak wielu zabytków na raz nie widziałem nigdy w życiu. Pogoda jest cudowna, ludzie bardzo mili, kraj czarujący. Mam nadzieję, że wkrótce się zobaczymy,
Twój Paweł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:16:11+01:00
Hallo Martin!!
Meine Sommerferien verbringe ich in Berlin. Ich bin hier mit meiner Familie. Das Wetter ist super!!!! Die Sonne scheint immer.
Ich habe schon viele SehenswUrdigkeiten gesehen. Ich habe Brandenburgertor, Berliner Mauer, Rotes Rathaus und die Humboldt UniversitAt gesehen. Alles war toll!! Ich habe viele Andenken gekauft.
Viele GrUSSe!!!!!!!!!!!
podpis ;)


Czesc Martin!!
Moje wakacje spedzam w Berlinie. Jestem tutaj z rodzina. Pogoda jest super. Slonce swieci caly czas. Widzialem juz wiele zabytkow. Widzialem Brame Brandenburska, Mur VBerlinski, Czerwony Ratusz, i Uniwersytet Humboldta. Wszystko bylo swietne. Kupilem sobie wiele pamiatek.
Pozdrawiam!!!