Odpowiedzi

2010-01-11T16:48:02+01:00
1 notatnik , przeglądarka internetowa
2 pole jest miejsce w notatniku gdzie wpisujesz procedury czy jakoś tak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:01:18+01:00
Do tworzenia baz danych w przypadku prostych formularzy wystarczy Microsoft Access lub Open office Access.
Jeżeli tworzymy bazę danych dla strony internetowej darmowym narzędziem jest baza danych MySQL.

Jeśli chodzi o te programy to polem może być pole tekstowe, gdzie wprowadzamy dane ;)
2010-01-11T22:31:00+01:00