Marek powównuje wskazania wdomierza , by obliczyc ile trzeba zapłacić za zużytą wodę.Za m3 płaci się 1,5zł?

odczyt z 31 III 2006 odczyt z 30 VI 2006
13 589,6m3 13 601,2m3

Jaką kwotę musi zapłacić Marek za zużycie wody w II kwartale 2006 roku?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:09:10+01:00
13601,2 m³ - 13589,6 m³ = 11,6 m³
11,6 m³ × 1,5 zł = 17,4 zł

Odp: Marek za żuzycie wody w II kwartale 2006 roku musi zapłacić 17,4 zł.
2010-01-11T15:09:25+01:00
13 589,6m3 -13 601,2m3=11,6
11,6*1,5=17,4
marek musi zapłacić 17,4 zł