Na MIĘDZYSZKOLNYCH ZAWODACH NARCIARSKICH JEDEN Z Zawodników uzyskał czas 1 min 23 s.Na ekranie obok podanego wyniku była liczba (-19s) , która oznaczała różnicę między czasem tego zawodnika i czasem najlepszego zawodnika .Podaj czas najlepszego zawodnika .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T15:22:31+02:00
1min 23s - 19s = 1 min 4 s

Odp. Najlepszy zwodnik miał czas 1 min 4 sekundy
3 5 3
2009-09-24T15:24:21+02:00
1,23-0,19=1,04s
czyli 1 minuta i 4 sekundy
1 5 1
  • ACDC
  • Rozwiązujący
2009-09-24T16:03:08+02:00
1.23s
-19 różnica między czasem tego zawodnika i najlepszego.
1.23s - 19sekund= 1.4 sekundy

odp. Najlepszy zawodnik jechał 1.4sekundy
1 5 1