Odpowiedzi

2010-01-11T15:06:45+01:00
Dorga kolezanka dedykuje Ci ta ksiazke poniewaz chce abys miala po mnie jakas pamiatke a ze jak ja czytalam i okazala sie naprawde bardzo ciekawa lektura,ksiazka to mam nadzieje ze ty rowniez ja przeczytasz i bedziesz takiego samego zdania co ja ...
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:08:02+01:00
Droga Malwinko,
dedykuję Ci z całego serca książkę pt "Romeo i Julia", ponieważ wiem jak wiele sytuacji życiowych łączy Cię z bohaterami tego wspaniałego dzieła Szekspira... Oby przeczytanie jej naprowadziło Cię na nowe rozwiązania.
8 5 8