Odpowiedzi

2010-01-11T15:25:24+01:00
1.
a) wysłuchuję każdej ze stron i staram się je pogodzić
b) mówię o tym nauczycielowi
c) dzwonię na policję (bójki)

2. Proces porozumiewania się, którego celem jest porozumienie, w przypadku, gdy ktoś zgadza się z opinią na dany temat.
2010-01-11T15:26:18+01:00
A) W domu wraz z innymi członkami rodziny próbuję dogadać się i wymyśleć rozwiązanie.
b) W szkole zwracam się do wychowawcy lub innego nauczyciela i wyjaśniam na czym polega problem.
c) W innych miejscach staram się poprosić o pomoc kogoś dorosłego, np.sklepikarkę.

2)
Negocjacja jest to sztuka prowadzenia sporów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:26:58+01:00
1.
a) gdy są problemy w domu prubuje się dogadać z rodzicami nawet gdy jest naprawde trudno.
b)proszę o pomoc nauczyciela, wychowawcę.
c) gdy widzę jakieś bujki czy kradzieże dzwonię szybko na policję.

2.
Negocjacje to dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia, gdy przynajmniej jedna strona nie zgadza się z daną opinią lub z danym rozwiązaniem sytuacji. Negocjacje to sposób porozumienia się w celu rozwiązania konfliktu oraz dojścia do porozumienia obydwu stron, proces wzajemnego poszukiwania takiego rozwiązania które satysfakcjonowałoby zaangażowane w konflikt strony.