Odpowiedzi

2010-01-12T15:59:26+01:00
Drogi Tomku!!!
W pierwszych slowach mego listu chcę Cie serdecznie pozdrowić.
Pytałeś mnie dlaczego polskość jest związana z chrześcijaństwem. Więc ja Ci teraz odpowiadam.Jest tak ponieważ w Polsce jest dużo osob swiętych takich jka:
Świeta Faustyna Kowalska,Jan Paweł II i wielu innych ludzi.Ale to nie tylko dla tego, u nas w Polsce jest wiara w Chrystusa i Boga!!!
No to mam nadzieje ze pomogłam !!!Życze miłego pobytu.
Znajoma:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T19:53:57+01:00
Wrocław, 12.01.10r.

Witaj Alu!
Uważam, że Polacy są chrześcijanami ponieważ wierzą w Boga, obchodzą posty, święta katolickie, czcza świętych a co najważniejsze jeden z papieży był polakiem- Jan Paweł II. A jakie jest twoje zdanie na temat twojego kraju??


Pozdrawiam
Gosia


Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1