Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T18:53:10+01:00
Zad 15.
odbijając wykresy funkcji liniowych względem osi oX musimy podać wzór funkcji y=-f(x)
tzn., ze cały wzór mnożymy razy -1...
a) y=-x+3
b) y=-3x
c) y=-2x-2
d) y=4x+5

zad 16.
odbijając wykresy funkcji liniowych względem osi oY mysimy podać wzór funkcji y=f(-x)
zatem przy stawamy przeciwną zmienną do x (mnożymy ją razy -1)
a) y=-x-3
b) y=-3x
c) y=-2x+2
d) y=4x-5
1 5 1
2010-01-11T19:10:18+01:00
1) odwracasz znak każdej liczby
a) y=-x+3
b) y=-3x
c) y=-2x-2
d) y=4x+5

2) odwracasz znak każdego x
a) y=-x-3
b) y=-3x
c) y=-2x+2
d) y=4x-5

Proste !!! ;D
2010-01-12T00:11:05+01:00
Zadanie 16 :
a ) y = -x-3
b ) y = -3x
c ) y = -2x+2
d) y = 4x-5

Zadanie 15 :
a ) y = -x+3
b ) y = -3x
c ) y = -2x-2
d ) y = 4x+5