Odpowiedzi

2010-01-11T15:30:02+01:00
Moim ulubionym miejscem jest mój pokój. Lubie w nim przebywac.
Uwielbiam,gdy patrzę przez okno na piękny krajobraz.
Lubię w moim pokoju odrabiac lekcje i się w nim uczyc. Czasami organizuje w nim imprezki lub zapraszam kolegów. W moim pokoju znajduje się także komputer, gdy mam wolny czas zawsze na nim gram.
Bardzo lubię mój pokój.





Proszę:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:34:47+01:00
Moim ulubionym miejscem jest dom. Poniższy tekst uzasadni dlaczego.
W domu mogę robić mnustwo rzeczy, naprzykład takichjak czytanie książek,rozrywka przed komputerem. W domu odrabiamteż prace domowe zadane przez nauczycieli. Spędzam tam dużo czasu, a zazwyczaj robię to z rodziną. Przeżywam wspaniałe chwile pełne raosnych przeżyć. Gdy jestem w domu czuję się bezpiecznie. Wieczorem czeka na mnie piękne, mięciutkie łóżko, w którym śpię by na następny dzień znwu być pełnm energii.
Mieskanie jest to wspaniała rzecz, za którą nie oddała bym niczego!
2 1 2