Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:31:11+01:00
Jeśli chodzi o krzyżakow h.sienkiewicza, to będą to:
kuno von Lichtenstein- doradca mistrza
Konrad von Jungingen-wielki mistrz zakonu krzyżackiego
Ulryk von Jungingen-brat i następca Konrada

na 100we dobrze:)
27 3 27
2010-01-11T15:33:11+01:00
Ulrich von Jungingen, Konrad von Jungingen, Rotgier, Zygfryd de Löwe, Kuno von Lichtenstein - wszystkie z książki "Krzyżacy" Henryka Sienkiewicza. Liczę na naj...
28 3 28