Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ACDC
  • Rozwiązujący
2009-09-24T15:52:56+02:00
Zgnębić - upokorzyc , podporządkować
spętlić - zniewolic , zdusić
zgładzić - uśmiercić , zabić
zdradzić -porzucić, odrzucić
pumie -marka, szybkość
dżumie -dżem, puma
zgłuszyć -stracić, pozbawić
skruszyć -roztrzaskać, zepsuć
zwilczyć -wilk, liczyć
zabliznić - oszpecić, ból
4 2 4
2009-09-24T16:13:01+02:00
Zdradzić - oszukać, uknuć, wyjawić,
umie - wiedzieć, znać, rozumieć,
dżumie - chorobie, zarazie,
zgłuszyć - ściszyć, przytłumić,
skruszyć - zgnieść, przekonać, nakłonić,
zwilczyć - ocapieć, stchórzyć, rozwydrzyć
zabliźnić - zagoić, zapomieć, pogodzić się
to miało być Pumie??? - markowy, szybki,odlotowy, szałowy
3 3 3