Odpowiedzi

2010-01-11T15:32:01+01:00
Nie jestem zwolennikiem kary smieci, poniewaz pozwolic umrzec powinien tylko Bog, a kara smierci wykonywana jest przez ludzi. kolejnym argumeentem jest fakt, iz czlowiek moze byc niewinny, a sprzety sadowe moga byc zawodne...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T15:33:03+01:00
Jestem zwolenniczką kary śmierci,ponieważ taką kare otrzymują osoby,które też popełniły morderstwo i powinny zginąć w taki sam lub podobny sposób.

mam nadzije,ze pomogłam:)
licze na naj;]
1 3 1
2010-01-11T15:33:55+01:00
Jestem zwolennikiem kary smierci.Ludzie ktorym nie zależy na istnieniu innych ludzi nie moga byc nazwani czlowiekiem,bo czlowiek to istota rozumna ma uczucia itd...Takim nalezy sie tylko smierc za smierc.