Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:35:07+01:00
W jaki sposób na codzień możemy oddawać cześć imieniu Bożemu?
Na codzień możemy oddawać cześć imieniu Bożemu poprzez modlitwę oraz chodzenie do świątyni. (cerkiew, kościół)
1 3 1
2010-01-11T15:35:10+01:00
Może oddawać cześć imieni Bożemu w sposub taki ze bendziemy sie modlić chodzić do kościoła pomagać innym
1 1 1
2010-01-11T15:44:08+01:00
Modlić się ufać bogu i być z nim .
1 1 1