Odpowiedzi

2010-01-11T15:35:43+01:00
Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyginięcie ;p
a jeszcze moze byc ze przez dzialalność czlowieka ;p
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:39:11+01:00
Przemysłowe zanieczyszczenie wód, osuszanie bagien, wycinanie lasów, budowanie autostrad, kwaśne deszcze.
2 3 2
2010-01-11T15:40:14+01:00
Zmniejszają się z różnych powodów jednym z nich jest taki że tak zwani komboje robią sobie buty z różnych gadów i nie tylko oni w różnych krajach bardzo modne są buty na obcasach z weży a najbardziej znanym przypadkiem jest udeżenie meteoryta prze którego wygineły największe gady na ziemi dinozaury zmniejszająsię również ilości niekturych gadów np żab bo w niektórych krajach je siężabie łudka koktaile gdzie wżuca się żywą zabe
1 5 1