Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T15:46:28+02:00
0,9 (promili) = 0,09%

0,09% * 38,6 = 0,09/100 * 38,6 = 9/10000 * 386/10 = 3474/100000 = 0,03474 mln

38,6 - 0,03474 ~ 38,57 mln - rok 1998
38,6 + 0,03474 ~ 38,63 mln - rok 2000
2009-09-24T15:52:57+02:00
Rok 2000:

38 000 000+ 38 000 000* 0,9%= liczba ludności w 2000 roku

rok 1998:

x-liczba ludności w 1998 r.

x+x*0,9%=38 000 000
1000:1000x +9:1000x=38000000 (zrób tu kreski ułamkowe zamiast dzielenia)
1009:1000x=38000000 (zrób tu kreski ułamkowe zamiast dzielenia)
x=38000000 pomnóż przez 1000:1009 (zrób tu kreski ułamkowe zamiast dzielenia)
x=37661050,545094...