Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:40:40+01:00
Wyjątkowym przedsięwzięciem załogi amerykańskiego batyskafu Trieste było osiągnięcie dna Rowu Mariańskiego o godzinie 13:06 23 stycznia 1960 r.[2] Na pokładzie byli: sierżant marynarki wojennej USA Don Walsh i Jacques Piccard.

Batyskaf (gr. bathos – głębokość i skaphos – statek) – statek podwodny z własnym napędem przeznaczony do badań głębinowych.
1 5 1
2010-01-11T16:10:40+01:00
Batyskaf-jest to urządzenie któro służy do badań podwodnych

Na dno Rowu Mariańskiego opuścił się Jacques Piccard na pokładzie „Trieste” w 1960 roku.
4 4 4