Błagam o pilną pomoc !! odwidzięcze się :)

W twojej szkole organizowany jest festyn, którego celem jest zebranie pieniędzy na nowy sprzęt sportowy dla szkoły. Napisz zaproszenie na tę imprezę.
*podaj czas i miejsce imprezy.
*wymień główne atrakcje imprezy.
*wspomnij o tym, co będzie można zjeść i wypić oraz za jaką cenę.
*podaj cel festynu.

2

Odpowiedzi

2010-01-11T15:45:38+01:00
Http://www.translate.pl/pl.php4 tu masz słownik napisz co chcesz a on ci napisze to po ang.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:52:38+01:00
Zaproszenie.Chcielibysmy serdecznie zaprosic wszystkich ludzi, ktorzy chcą wspomóc szkolę na Festyn, ktorego celem jst zebranie pieniedzy na nowy sprzet sportowy dla naszej szkoly odbedzie sie w ten wtorek o godzinie 15 na sali gimnastycznej. Uczniowie klasy II przedstawia inscenizacje teatralną, będzie również loteria . Bedzie co zjeść i czego się napic. Cena bedzie zalezna od stoiska. Serdecznie zapraszamy.


Invitation.

We would like to cordially invite all people who want to help the school in the City Festival, whose aim jst collect money for new sports equipment for our school will take place this Tuesday at 15 in the gym. Students of class II presents theatrical productions, will also be a raffle. Will be something to eat and what to drink. Price will depend on the stand. You are welcome.
4 5 4