Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:46:24+01:00
1 Ogłoszenie !
20.04.2010r. ( gdzieś ) odbędzie się bal integracyjny.Początek balu 14.00. Gwarantowana dobra zabawa.Zapraszamy !
Podpis
2 Zaproszenie !
Zapraszam (koleżankę) na bal integracyjny, który odbędzie się 20.04.2010 r. ( gdzieś) o 14.00.Dobra zabawa gwarantowana.
Podpis
3 Zaproszenie !
Zapraszam Cię np. Danusiu na mój bal integracyjny który odbędzie się 20.04.20010 r. ( gdzieś).Proszę o przybycie na 14.00.Będzie super.Zapraszam !
Podpis
2 4 2
2010-01-11T15:52:18+01:00
Ogłoszenie

serdecznie chciałbym/chciałabym ogłosić bal integracyjnym ktury odbędzie się 22 stycznia 2010 roku o godzinie 17-00integracyjnym przyjsć mogą uczniowie klas 1-3 gimnazjóm bal organizuje kółko teatralne bal odbędzie się w gimnazjum na ulicy górnolaskiej 37

Jan kowalski

zaproszenie

serdecznie chciałbym/chciałabym zaprosić na bal integracyjny
uczniów klas 1-3 gimnazjóm bal odbędznie się 22 stycznia 2010 roku o godzinie 17-00 bal odbędzie się na ulicy górnolaskiej

zaproszenie

serdecznie chciałbym/chciałabym zaprosić na bal integracyjny maćka zółtaczke na bal integracyjny
uczniów klas 1-3 gimnazjóm bal odbędznie się 22 stycznia 2010 roku o godzinie 17-00 bal odbędzie się na ulicy górnolaskiej
gwarantuje dobrą zabawe pozdrawiam twój twoja kolega koleżanka maćek manuela
2 3 2