Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T16:08:56+02:00
Moim zdaniem Rzeczpospolita była państwem tolerancyjnym na tle religijnym, ponieważ w 1573r. na konfederacji warszawskiej został podpisany akt tolerancji religijnej na łamach, którego Polska zapewniała wolność wyznania. To oznaczało, że wiele protestantów mogło znaleźć w niej schronienie przed szykanowaniem ze strony państw ojczystych.
7 5 7
2009-09-24T16:14:17+02:00
Moim zdaniem tak jak kolezanki wyzej - Rzeczpospolita była państwem tolerancji religijnej. jak już wyżej napisano w 1573r. na konfederacji warszawskiej został podpisany akt tolerancji religijnej. Dzieki niemu Polska zapewniała wolność wyznania.
1 5 1