Odpowiedzi

2010-01-11T15:47:53+01:00
Najbardziej podobały mi sie przygody pinokia... w paszczy wieloryba?
2010-01-11T15:47:54+01:00
Mi najbardziej spodobała siie przygoda pinokia jak był w cyrku i miał przedtawiać jako tygrys ktury miał skakać przez ogień a on sie bał
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:49:58+01:00
Mi najbardziej podobała się przygoda jak pinokio wisiał na drzewie,ale miał dobry pomysł z tym zeby wsadzic monete do buzi.