Daje dużo więc liczę na porzadna odpowiedz !!

Zadanie:
Z podanego wzoru wyznacz wskazaną zmienną, wiedząc , że wszystkie zmienne sa liczbami dodatnimi.

tutaj tresc: http://i45.tinypic.com/9r0eop.jpg

zmienne, ktore trzeba wyznaczyc sa w niebieskim kolku.
Prosze o szybka, dobra od p:))

za jakies glupie odpowiedzi zglaszam SPAMA !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:16:07+01:00
A) v=abc /:ac
b=v/ac

b) P=πr(r+L)
P=πr²+πrL
πrL=P-πr² /:πr
L=P-πr²/πr

c) P=6a² /:6
a²=P/6
a=√P/6

e) V=1/3πr²H /*3
3V=πr²H /: πH
r²=3V/πH
r=√3V/πH

f) V=4/3πR³ /*3/4
3/4V=πR³
R³=3/4V/π
R=³√3/4V/π

d) P=2(ab+ac+bc)
P=2ab+2ac+2bc
2ab+2ac=P-2bc /: (2b+2c)
a=P-2bc/2b+2c

1 5 1
2010-01-11T17:12:29+01:00
A) v=abc /:ac
b=v/ac

b) P=πr(r+L)
P=πr²+πrL
πrL=P-πr² /:πr
L=P-πr²/πr

c) P=6a² /:6
a²=P/6
a=√P/6

e) V=1/3πr²H /*3
3V=πr²H /: πH
r²=3V/πH
r=√3V/πH

f) V=4/3πR³ /*3/4
3/4V=πR³
R³=3/4V/π
R=³√3/4V/π

d) P=2(ab+ac+bc)
P=2ab+2ac+2bc
2ab+2ac=P-2bc /: (2b+2c)
a=P-2bc/2b+2c