Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T16:04:49+02:00
Hmm ,Ciekawe Pytanie , szczerze powiedziawszy wcześniej myślałem o tym , i powiem Ci co wymyśliłem , według mnie Koniec Świata Będzie Bardzo bolesny , Ludzie będą strasznie cierpieć na skutek kataklizmów(jeden za drugim aż do całkowitej totalnej destrukcji naszego ludzkiego życia) , litości nie będzie bo mieliśmy szansę bycia lepszymi ludźmi(spotka nas kara za wszelkie zło),źli byliście ? teraz ja wam pokażę zło (Jak Bóg Kubie tak Kuba Bogu),oczywiście były to tylko moje młodzieżowe przemyślenia (prawdy się nie dowiemy dopóki dopóty sami tego nie poczujemy bądź zobaczymy)..
2009-09-24T16:07:17+02:00
Moim zdanim koniec świata zniszczy tylko ludzkość a nie nasza planete. Swiadczy to o tym, ze zlo, ktore do tej pory jest bedzie zawsze, bo przeciez na ziemi moga narodzic sie inne organizmy zywe, ktore na przyklad beda preferowac zlo. Moim zdaniem podczas sadu ostatecznego to jezus , ktory oddal zycie za nasze grzechy, wybierze tych i oceni, kto przezyl zycie zgodnie z wiara.