Odpowiedzi

2010-01-12T03:10:35+01:00
ΔABSpodobnyΔCDS

PΔABS/PΔCDS=4/1=k²
k²=4
k=2 zatem skala wynosi 2
a/b=2→a=2b
h1/h2=2→h1=2*h2

Ptrapezu=1/2(a+b)*h
Ptrapezu=1/2(2b+b)(h1+h2)
Ptrapezu=1/2(3b)(3h2)
1/2b*h2=1
czyli Ptrapezu=3*3*1=9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T07:56:43+01:00

PΔABS/PΔCDS=4/1=k²
k²=4
k=2
a/b=2→a=2b
h1/h2=2 h1=2*h2

P=1/2(a+b)*h
P=1/2(2b+b)(h1+h2)
P=1/2(3b)(3h2)
1/2b*h2=1
P=3*3*1=9