Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:08:51+01:00
1. Położyć na stole ugotowane jajko i normalne.
2. Zakręcić oba jajka.
3. Zaobserwować jakim sposobem się obraca. Jeśli się kręci szybko to jest to jajko ugotowane. Jeśli nie- normalne.
1 4 1
2010-01-11T16:10:48+01:00
1) Weź jajko do ręki,potrząśnij nim
2) jezeli usłyszysz (takie bulgocenie) tzn ze jajko jest ugotowane
3) jajko które zostało ugotowane nie oddaje odlosow