Odpowiedzi

2009-09-24T16:16:06+02:00
Jastrzębia Góra - 54 stopnie 50 minut szer. geogr. północnej
szczyt Opołonek 49 stopni 00 minut szer. geogr. północnej
rozciaglość południkowa
54 stopnie 50' - 49stopni 00'= 5stopni 50 minut
5 stopni 50 minut *111,2km=648,66663km w przyblizeniu 649km
odp: Rozciągłość równoleżnikowa Polski wynosi 649km.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T16:19:36+02:00
Przylądek Rozewie(najbardziej wysunięty punkt na północ Polski): p=54*50'
Szczyt Opołonek(najbardziej wysunięty punkt na południe Polski): p=49*00'
1*=111,2km

54*50' - 49*00'= 5*50'
5* razy 111,2km+ 50/60* razy 111,2km= 556+92,7= 649km
20 4 20
2009-09-24T16:24:40+02:00
Przylądek Rozewie(najbardziej wysunięty punkt na północ Polski): p=54*50minut kątowych
Szczyt Opołonek(najbardziej wysunięty punkt na południe Polski): p=49*00minut kątowych
1*=111,2km

54*50minut kątowych - 49*00minut kątowych= 5*50minut kątowych
5* 111,2km+ 50/60* 111,2km= 556+92,7= 649km
10 3 10