Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T16:14:59+01:00
UWAGA KONKURS !

Zawiadamiam, że dnia 15.05.2010 roku odbędzie się konkurs na rysunek satyryczny, którego tematyka będzie dotyczyła życia szkoły.Technika dowolna. Prace prosimy składać do dnia 01 .06.10 do sekretariatu szkolnego.Czekaja super nagrody
Serdecznie Zapraszamy
2010-01-11T16:18:06+01:00
Ogłoszenie
Dnia 14.02.10 r. o godzinie 10:00 odbędzie się konkurs na rysunek satyryczny, którego tematyka będzie dotyczyła życia szkoły.Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy z pracami do szkoły im.......(wymyśl)do sali nr 5.Wstęp wolny.Więcej informacji można dowiedzieć się pod numerem telefonu 445348505.
Mam nadzieje,że pomogło;]