Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:16:52+01:00
O Jezu Malutki.
Narodziłeś się dla nas,opuściwszy niebo wybrałeś barłogi.
W podzięce pragnę ofiarowac Ci moja miłośc i czyste dziecience serce.Aby nigdy nie zabrakło w nim miejsca dla Ciebie
6 4 6
2010-01-11T16:27:29+01:00
O Dzieciątko Jezus, pragnę ofiarować ci moje życie. Chcę poświęcić ci wszystkie omje porażki i upadki, a także szczęście i radości. Przyjij to ode mnie i trwaj ze mną.
7 2 7