Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T16:37:15+02:00
Napewno tyle stopni ja mam troche inne dane dokladniejsze ale ok

24°09' -14*08'= 10*1'
1*=4'
10*=40'
12h+40'= 12.40
odp: W Zosinie nad Bugiem jest około godziny 12.40
2009-09-24T17:11:40+02:00
24°09' -14*08'= 10*1'
1*=4'
10*=40'
12h+40'= 12.40
2009-09-24T19:31:36+02:00

1°różnicy = 4 minuty róznicy

24-14=10 (stopni)

10*4 = 40 minut.

czyli w zosinie jest o 40 minut później!!!!


12:00+ 40 min = 12:40