Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:31:36+01:00
22-obecni
12%-nieobecni
22-88%
x-12%
x=(22×12)÷88
x=3
3+22=25
Odp.Klasa liczy 25 osób
2010-01-11T16:33:00+01:00
100%-x
88%-22
x= 100×22/88=25
odp. Klasa liczy 25 uczniów
2010-01-11T16:34:40+01:00
X- ilość uczniów w całej klasie
x-22- ilość uczniów nieobecnych

x-22 = 012x
x - 0,12x = 22
0,88x = 22
x = 22 : 0,88
x = 2200 : 88
x = 25

Klasa liczy 25 uczniów

Spr. 25 ucznów *12 % = 25*0,12 = 3 uczniów nieobecnych
22 + 3 = 25 uczniów w całej klasie