Odpowiedzi

2010-01-11T16:32:55+01:00
Być na dobrej drodze
tak określa się etap życia, starań, działań, np. być na drodze do sukcesu, być na drodze do sławy itp.: Był na najlepszej drodze do tego, żeby wreszcie nauczyć się samodzielności.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:33:19+01:00
Być na drodze do sukcesu,
być na drodze do szczęścia,
Być na dobrej drodze,
Być na najlepszej drodze.
2 1 2
2010-01-11T16:33:27+01:00