Odpowiedzi

2010-01-11T16:34:42+01:00
Najlepiej to powtórzyć przerobiony materiał.
Tu masz przykładowe testy:
http://www.sp29olsztyn.com/sprawdziany.htm
http://edukacja.gazeta.pl/edukacja/0,101861.html
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:36:41+01:00
Powtórzyć to co najważniejsze, przede wszystkim jeżeli chodzi o matmę to wzory. Ale też nie ma co siedzieć do 3 w nocy bo trzeba się wyspać ;*
powodzenia
1 5 1
2010-01-11T16:37:58+01:00
Hmm....napewno powinnaś być wyluzowana,bo żadne stresowanie się nic tu nie da ;]
yyy..może rozwiąż jakieś testy ...
ale nie za dużo,żebyś nie przemęczała głowy ;]
powodzenia !.
2 4 2