Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:36:57+01:00
Jestem przyjacielem Boga, ponieważ bardzo kocham, ufam mu. Bóg- tak jak przyjaciel zawsze nam pomoże. Możemy mu wszystko powiedzieć, nawet złe rzeczy a nam przebaczy, także za czyny. Przyjacielowi możesz powiedzieć wszystko a także możesz mu zaufać. Bogu tez ufamy i modlimy się do niego.
4 3 4
2010-01-11T16:37:55+01:00
Jestem przyjacielem Boga, ponieważ nie modle sie dlatego ze ktos mnie do tego zmusza, nie chodze do koscioła ze ktoś mnie zmusza, tylko dlatego ze mam boga w sercu i robie to dla siebie. Życie dla mnie z Bogiem w niebie jest najwiekszym sukcesem w życiu. Jestem jego przyjacielem, ponieważ jak dobry przyjaciel nie wypieram się go, nie obgaduje i w niego wierze.
2 3 2