Odpowiedzi

2010-01-11T16:39:44+01:00
A) 132.87 razy 43.31 = 5754.5997
b)349.97+63.648=22274.89

chyba dobrze
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:41:44+01:00
A) 88,09+44,78*88,09-44,78=132,87*43,31=5754,5997
b) 44,3*7,9+7,8*8,16=349,97+63,648=413,618
5 4 5
2010-01-11T16:41:58+01:00
A)
88,09 +44,78 =132,87
88,09-44,78=43,31
132,87*43,31≈5754,6
b)
44,3*7,9=349,97
7,8*8,16 =63,648
349,97+63,648=413,618
5 4 5