Uczestnicy wycieczki wybrali sie na piesza wedrowke. Połowa uczestników poszła szlakiem czerwonym, 1/3 pozostałych wybrała szlak czarny, a 6 osób pomaszerowało szlakiem zołtym. Oblicz ile osob wybralo sie na piesza wedrowke?

2

Odpowiedzi

2010-01-11T16:40:03+01:00
6*3=18
na pieszą wędrówkę wybrało się 18 osób
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:48:22+01:00
1/3
6
połowa

3*6=18
18-9=9
9:3=3
2/3=6
odp.Na wycieczkę pieszą wybrało się 18 osób. szlakiem czerwonym poszło 9 osób, szlakiem czarnym 3 osoby, zaś zółtym
reszta czyli 6 osób.
Mam nadzieję że pomogłam :)