Odpowiedzi

2010-01-11T16:41:24+01:00
2 czesci,3 czesci,4 czesci, n czesci

2 czesci,4 czesci,6 czesci, n czesci
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:41:29+01:00
1 punkt - 2
2 punkty - 3
3 punkty - 4
n punktów - n+1

1 średnicę - 2
2 średnice - 4
3 średnice - 6
n średnic - 2n
58 4 58
1 punkt - 2
2 punkty - 3
3 punkty - 4
n punktów - n+1

1 średnicę - 2
2 średnice - 4
3 średnice - 6
n średnic - 2n
2010-01-11T16:41:44+01:00
1 punkt - 2 części
2 punkty - 3 części
3 punkty - 4 części
n punktów - n części

1 średnica - 2 części
2 średnice - 4 częsci
3 średnice - 6 częsci
n średnic - n części
30 4 30