Odpowiedzi

2009-09-24T16:51:13+02:00
S=½at²
t = 5 s
a = 4m/s²

Wszystko dane, z czym problem? ;]

s = ½ * 4 * 25 = 50 [m/s² * s² = m]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:19:01+02:00
Dane:
t(czas)-5s
a(przyśpieszenie)-4m/s²

Szukane:
s(droga)-?

Rozwiązanie:
Wzór: s=½at²

Podstawiamy do wzoru;)

s=½*4*5²
s=½*4*25
s=50m

Odp:Ciało przebędzie dogę 50m.
2009-09-24T17:19:11+02:00
T=5s
a=4m/s kwadrat

s=1/2 * 4 * 5 kwadrat = 2 * 25 = 50 [m/s kwadrat * s kwadrat = m]

O ile się nie myle to tak będzie, chyba że jest jakiś haczyk, ale jest na tyle banalne, że raczej nie powinnam zrobić czegoś źle...

Jeżeli pomogłam to się cieszę.