Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T16:40:15+01:00
95*12=1140
1140+460=1600
Odp. Mama Natalii zapłaciła za pralkę 1600zł.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:42:42+01:00
1 wpłata = 460zł
pozostałe wpłąty = 12 × 95zł = 1140zł
cała kwota = 1140zł + 460zł = 1600zł
Odpowiedź: Ta prala kosztuje 1600złoty.
19 4 19
2010-01-11T16:53:31+01:00
1 Wpł.460zł
12mies.razy 95zł=1140zł
1140zł + 460zł=1600zł-tyle kosztuje pralka.
7 4 7