Zadaine: Opisz dowolny bukiet kwiatów. Uwzględnij nazwy, kształty i ułożenie kwiatów. Wzbogać opis o kolory. Praca musi zawierać co najmniej 40 wyrazów.

Proszę pomóżcie! Tylko piszcie ładne opisy, a nie takie na odwal, bo będę zgłaszała do admina!

2

Odpowiedzi

2010-01-11T16:52:04+01:00
Mój bukiet kwiatów skłąda się z róż i tulipanów. Są one poukładane mniejwięcej na przemian. Znajduje sie w nim najwięcej żółtych i czerwonych tulipanów, a z róż najwięcej jest ciemno różowych. Wszystkie kolce z końców łodyg są obcięte, żeby nie bolało jak się złapie. Cały bukiet owinięty jest w pięky srebrzysto niebieski papier z zabawną bieronką na końcu drewninego patyczka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:57:43+01:00
Wazon na stole wypełniony jest czerwonymi różami, białymi liliami i niebieskimi astrami. Róża ma piękne jasnoczerwone, duże płatki. Lilia ma podłużne śnieżnobiałe płatki, za to aster ma płatki małe jasnofioletowe i krępe. Lilie i róże są ozdobą całego wazonu, jej głównym elementem, ale aster powkładany gdzieniegdzie w kwiaty wykończa wizerunek bukietu.

Coś takiego??;)
8 4 8