Uzupełnij.
Terytorium polski leży w (ilu) ...... streach czasowych. Jednak na całym obszarze czas urzędowy jest jednakowy - czas letni zgodny z ......... czasem strefowym, natomiast urzędowy czas zimowy jest zgodny z czasem strefowym .......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T16:55:10+02:00
Terytorium polski leży w dwóch strefach czasowych. Jednak na całym obszarze czas urzędowy jest jednakowy - czas letni zgodny z środkowoeuropejskim czasem strefowym, natomiast urzędowy czas zimowy jest zgodny z czasem strefowym wschodnioeuropejskim.
2009-09-24T16:57:25+02:00
1.dwóch
2.środkowoeuropejskim
3.wschodnioeuropejskim.