Opowieść wigilijna

chodzi o to że zmienił się charakter tak jak Scroogowi.

Podaj przykład innej postaci literackiej lub filmowej, której charakter znacząco się zminił pod wpływem zdarzeń, wypisz jej cechy przed i po przemianie (po 5)

Zróbcie to plis

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:46:13+01:00
Jurand ze Spychowa "Krzyżacy"

przed:
bezwzględny, okrutny, straszliwy

po:
pokorny, pobożny, kochający, wyrozumiały, cichy
1 5 1
2010-01-11T16:50:17+01:00
Nie wiem ale może Harpagon za "Skąpca"