Odpowiedzi

2010-01-11T16:54:46+01:00
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (cała Polska)
Brytyjscy żołnierze oskarżeni o zabójstwo 62-latki (Irak)
Zawalony dach kamienicy (Kraków)
Polak zatrzymany pod zarzutem zabójstwa (Belgia)
Urzędnicy uciekli z kraju zabierając 50 mld dolarów (Chiny)
Zamarzło morze u północnych wybrzeży Chin
Awaria w elektrowni atomowej (Rosja)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:06:30+01:00
-wygrana Tour de Ski Justyny Kowalczyk
-Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
-Odnotowano już ponad 41tys.zachorowań na grypę w Polsce
-Niesamowite zjawisko do zobaczenia na niebie
(Najbliższe poranki to czas, w którym możemy zobaczyć połączenie na niebie aż trzech planet: Merkurego, Wenus i Saturna
-Awaria elektrowni atomowej w Rosji
-16-latek ugodził nożem pod szkołą swojego rówieśnika
Około godziny 11. w pobliżu Zespołu Szkół w Szczyrzycu (woj. małopolskie, pow. limanowski) 16-latek ugodził nożem swojego rówieśnika
-Zamarzniete morze u Północnych Wybrzeży Chin