Odpowiedzi

2010-01-11T16:47:07+01:00
Lalki trochę dziecinne.Lepiej przedstaw to sama.
1 5 1
2010-01-11T16:48:07+01:00
Myślę, że aktorów, ponieważ aktorzy mogą robić wiele rzeczy, a lalkom może to się nie udać. Nie umiem przedstawiać scen z lalkami i dlatego wybrałabym aktorów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:49:25+01:00
Zależy od rodzaju sceny. Jeśli to byłaby krótka, nie wymagającego większego zaangażowania scenka, wtedy lalki, a dlatego, bo łatwiej je ogarnąć i podświadomie wywołują one w widzu poczucie, jakby cofnął się do czasów dzieciństwa. Jesli większa, tudzież poważniejsza scena, wtedy aktorów, gdyż jak dobry aktor się wczuje, to jest coś :) Zresztą w większości przypadków aktorzy sa "lepsiejsi" w pobudzaniu skrajnych emocji u widza.
1 5 1