Odpowiedzi

2010-01-11T16:48:33+01:00
`bok czworokąta + pierwiastek z 36 czyli 6
promień jest równy 0,5 razy bok = 3cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:55:42+01:00
Pczwk = a2 <a do kwadratu>
a2=36 / @
a = @36 < czyt. pierwiastek z 36 >
a = 6

gdy a<bok kwadratu> ma 6 to przekątna tego kwadratu ma 6 pierwiasków z 2, a że połowa przekątnej to będzie promień. czyli połowa przekątnej to 3 pierwiastki z 2



Odp. : promień ma 3 pierwiastki z 2




pczwk - pole czworokąta
@ - spierwiastkuj