Odpowiedzi

2010-01-11T16:49:41+01:00
Sześciokąt foremny= cześć trójkątów równobocznych o podstawie 4 cm, a wysokość trzeba obliczyć
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T16:50:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T16:50:41+01:00
A=4
Sześciokąt foremny składa się z 6 trójkątów równobocznych, więc trzeba obliczyć pole jednego.
P=a²√3/4
P=4²√3/4
P=16√3/4
P=4√3

Pole sześciokąta= 6*4√3=24√3

Przepraszam za pierwsze błędne rozwiązanie, ale przeczytałam "sześcianu" ; D