Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:07:53+02:00
Tragizm Polaków wcielonych do armii zaborców polegał głownie na tym, że musieli walczyć przeciw swoim. Polak w zaborze rosyjskim zabijał Polaka w zaborze pruskim itd.
2 5 2
2009-09-24T17:11:02+02:00
Do ballady ?Romantyczność? Adama Mickiewicza nawiązuje utwór ?Ballady i romanse? Władysława Broniewskiego. Poeci wykorzystali w swoich dziełach aluzję literacką, która jest podstawą kompozycyjną obu ballad. Wiersz Mickiewicza jest balladą programową, manifestem romantyków polskich. "Romantyczność" oraz "Ballady i romanse" to dzieła, w których użyto dialogu, dla lepszego wyeksponowania poglądów. tragizmem jest dramatyczne wydarzenie z życia obu bohaterek - strata kogoś...
2009-09-24T18:00:10+02:00
Musieli oni walczyć przeciwko swoim ;)
1 5 1