Odpowiedzi

2010-01-11T17:05:19+01:00
1--
2.MY friend is great fun.
3.this book is early.
4 I like relaxing on the pool.
5--
6---

tyle tylko potrafię wymyslic;d*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T17:10:39+01:00
1.I go horse riding of my dad - jeżdżę na koniu z moim tatą

2.It is great fun - to jest fajna zabawa

3.table of contents is at the book early - spis treści jest na pczątku książki

4. I like relax be pool- ja lubię relaks na basenie

5. You today join us - dzisiaj dołącz do nas

6.These are sounds great - to są wspaniałe dźwięki